Beneath your beautiful

Jag och Lowan tog en tidig kväll och gick hem redan vid halv 7. Lowan var så himla trött så det var bara att lägga henne i sängen och ge henne en flaska välling så somnade hon efter den. Så skönt att hon sover bra, och somnar ensam, guld värt ♥
 
Jag sitter i soffan med ett glas ramlösa och lyssnar på musik i min ensamhet. Tankarna snurrar i huvudet just nu. Det gör dom alltid när jag lyssnar på musik. Speciellt när jag finner nya låtar som passar så bra in. Just nu är det Labrinth - Beneath your beautiful som träffar mig rakt i hjärtat.
 
 
You've carried on so long
You couldn't stop if you tried it
You've built your wall so high
That no one could climb it
 
Would you let me see beneath your beautiful?
Would you let me see beneath your perfect?
Take it off now, girl, take it off now, girl
I wanna see inside

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0