Imse vimse spindel

Lowa höll en liten konsert för mig i morse. Hon har ju gjort rörelserna till Imse vimse spindel ett tag nu men i morse på skötbordet från ingenstanns började hon sjunga samtidigt som hon gjorde rörelserna! Helt själv! Jag stod och gapade och efter det tror jag att jag pussade henne miiiiljoner gånger. Så häftigt att se! Ska försöka filma henne någon dag här snart om hon gör om det så ska ni få se!
 
Mormor och morfar kommer snart hit och hälsar på lite. Inte setts på hela veckan så vi längtar riktigt mycket efter dom, både jag och Lowis! Jag ska passa på att hoppa in i en dusch när de kommer. Det går nämligen inte att duscha när Lowa är vaken för hon blir tokig om hon inte får följa med in!
 
Nu kommer de här snart, med lite mat dessutom, lyx!
 
Såhär ser man Lowa ganska ofta, med solglajer och stövlar på händerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0