Nya ord

Jag vet inte om jag precis drömde. Lowa har sagt 3 nya saker på bara en timma! Vi har tjatat om kisse ( vår katt Jackie ) sen hon bara var någon månad, även om hon egentligen bara hört ordet i 3 månader. Idag äntligen så kom det! Hon jagade Jackie, vände sig om mot mig och sa "kiiiiisssss" Vi har även försökt lära henne boll ett tag. Vi tittar i en bok med massa olika saker i och så frågar vi henne vart bollen är men nä, hon har inte varit så sammarbetsvillig, men nu satt hon och bläddrade i en annan bok själv. Det kom fram en bild på en boll, hon tittar på mig och pekar på bollen och säger "baaaa" Hon sträckte sig även efter sina böcker och sa "booo" vilket jag tror hon menade som bok. Duktiga duktiga tjejen! ♥
 
Jag känner starkt att jag skulle vilja göra något för föräldrar ( speciellt unga föräldrar ) som hamnar i vår sits. Jag kommer så väl ihåg hur jag kände, och jag hade sååå många frågor men jag visste inte vem jag skulle vända mig till. Att få träffa någon som gått igenom samma sak, och få fråga alla frågor och även träffa det hörselskadade barnet kommer jag ihåg att jag ofta tänkte på. Att få träffa ett barn med CI ( som då var aktuellt för oss ) prata med barnet, ja, allt! Ska helt klart kolla vidare om det finns något familjeforum eller liknande.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0