Ögonkontroll

Puh! Hela dagen igår var jag riktigt dålig. Vaknade upp med halsont och värk i huvud och kropp. Världens bästa mormor var här och tog hand om lillan hela dagen. Vet inte riktigt vad jag hade gjort utan henne och morfar ♥ Mot kvällen piggnade jag till mig lite och idag känner jag knappt av det alls!? Knepigt men väldigt glad över det såklart!
 
Idag var vi iväg på ögonkontroll med Lowa. Vi gjorde ju det när hon var cirka 3-4 månader ( Rutin för alla barn med hörselskada ) och då visade det sig att Lowa var lite översynt ( något som alla spädbarn är ) Så idag var vi alltså tillbaka för att kolla om det vuxigt bort som det ska, och om det fanns några andra problem men icke sa nicke! Lowa ser så bra så! Inge översynt och hon såg tom "lite för bra" sa ögonläkaren, hihi. Så skönt! Var riktigt nervös innan faktiskt. CI och glasögon bakom örat hade blivit lite trångt :)
 
Jag ska fixa lite käk till Lowa här snart och sen inväntar vi bara pappsen för att åka iväg på babysim.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0