Tokunge!

Pappa pappa pappa paaaaapppaa paaap ppaapaaa! Så låter det hela dagarna här hemma. Frågar henne om hon kan säga mamma "näää papappaaaa" Haha! Skickade en liten filmsnutt till pappsen på Lowa när hon tjatar om honom, och jag tror inte han saknar henne mindre nu, hihi.
 
Vi har busat och lekt hela morgonen så Lowa var helt slut här för en stund sedan och sov PÅ GOLVET! Hon satt framför mig och vi lekte med hennes bollar och helt plötsligt så somnar hon! Utan lunch i magen och en timma innan hon brukar sova en jag testade och la henne i hennes säng med en flaska välling. Den slurkade hon i sig fort och halv sov. Gick ut ur rummet och det blev tyst ganska fort. Gick då in för att kolla så hon sov. Verkligen smög in och kikade in försiktigt. Då står hon upp i sängen och ger mig världens flin! Tokis ♥ Så ja, det blev ingen vila utan nu sitter hon på golvet och leker igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0