Första maj

Bilder från första Maj förra året
 
Första Maj och strålande sol ute! Hoppas att månaden fortsätter så. Dagen startade med en sovmorgon för min del, så skönt och behövligt! Ofta när jag har sovmorgon så kan jag inte somna om när Lowa vaknat. Jag ligger och lyssnar på hur Mattias och Lowa busar och leker och blir så sugen på att gå upp och va med men samtidigt vet jag att jag behöver lite extra sömn ibland så jag får liksom ligga och tvinga mig till sömns, hihi.
 
Vi håller på och gör oss i ordning här hemma för att fira gammelfarmor på hennes födelsedag om ett par timmar. Veliga familjen glömde nämligen att köpa någon present igår så vi måste iväg och köpa något här snart.
 
Ha fin första Maj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0