Prickar

Det är verkligen fullt upp här hemma med en liten busig 17 månaders tjej som ska vara överallt på en gång! Senaste tiden har det hänt massor med henne och det är så roligt att se <3

Vi sitter inne på Lowas rum och myser nu. Jag fick ringa till vårdcentralen i morse. Lowa har fått några röda prickar på främst armar och nu idag har det kommit några på ena kinden så jag ringde för lite rådgivning. Virusprickar trodde de att det var. Hon är ju förkyld och hostig så vi hoppas och tror på det och att de försvinner snart :) Hon verkar absolut inte ha ont av dom och är pigg som vanligt!

Jag ska strax fixa lite lunch till oss och sen är det dags för lite vila för Lowa. Då ska jag passa på att ringa två viktiga samtal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0